Continental WinterContact TS 860S (SSR) – нешиповані асиметричні зимові автошини, призначені для інтенсивної експлуатації на спортивних автомобілях, таких як Audi Sport, BMW Serie M, Mercedes-AMG і Porsche. Модель 2017 року, ключовою особливістю якої є використання фірмової системи аварійного захисту SSR, яка в разі виходу покришки з ладу приймає на себе вагу транспортного засобу і дозволяє продовжувати рух на максимальній швидкості 80 км/год на протязі 80 км.
Розробники німецького концерну подбали, щоб шини Continental WinterContact TS 860S (Контінентал Вінтер Контакт Ті-Ес 860 Ес) максимально відповідали потребам спортивних автомобілів. Тому на відміну від спрямованої симетричної моделі для авто гольф-класу Continental WinterContact TS 860 їх забезпечили асиметричним дизайном і гумовою сумішшю з високим вмістом двоокису кремнію (силіки), які спільно гарантують:
Якщо порівнювати модель WinterContact TS860 S з іншими зимовими шинами компанії Continental, то варто відзначити, говорить технічний фахівець Агуми, що її плечові блоки відрізняються не тільки підвищеною жорсткістю, але і наявністю більш широких ламелей. Це збільшує поперечну жорсткість і площу контакту шини з дорожнім полотном, завдяки чому забезпечується максимальна точність і безпека проходження поворотів, як і належить справжній спортивній автогумі.
Оптимізація структури канавок протектора призвела до збільшення кількості передніх крайок, що відповідають за збір і стиснення снігу всередині самого протектора. Таким чином були поліпшені зчіпні властивості і керованість Continental Winter Contact TS 860 S на засніжених поверхнях. Нова форма зимових ламелей підвищує надійність зчеплення покришки зі снігом і сприяє підвищенню комфорту пересування.
Швидке гальмування автошини при будь-яких погодних зимових умовах визначається численними тонкими міжблочними канавками, що дозволяють в екстреній ситуації окремим блокам протектора працювати як єдиний елемент. Поздовжні зигзагоподібні канавки збільшують жорсткість протектора Continental WinterContact TS 860S SSR і забезпечують оптимальну передачу гальмівного зусилля на сухому асфальті в найхолодніші місяці року.