Bridgestone Blizzak LM001 Evo

Шини Bridgestone Blizzak LM001 Evo
Фото і опис

Bridgestone Blizzak LM001 Evo – спрямовані зимові шини з оптимізованою продуктивністю, призначені для безпечного водіння в будь-яких погодних умовах зимового періоду та забезпечення комфорту пересування. Новинка зимового сезону 2017/2018.

Зимові нешиповані автошини європейського типу Bridgestone Blizzak LM001 Evo (Бріджстоун Бліззак Ел-Ем 001 Ево) прийшли на зміну моделі 2014 року Bridgestone Blizzak LM001, яка свого часу була досить високо оцінена незалежними тестуючими організаціями та виданнями.

Зрозуміло, що за три роки японські шинороби «підтягнули» свої технології проектування і виробництва зимових покришок, тому з урахуванням застосування інноваційної технології гумозмішування можна говорити про помітні поліпшення експлуатаційних характеристик Blizzak LM001 в версії Evo на зимових покриттях і мокрому асфальті.

Поліпшене зчеплення на снігу

Шини Blizzak LM001-Evo мають конічну конструкцію бічних канавок, завдяки чому підвищується ступінь стиснення снігу і збільшується надійність зчеплення на засніжених дорогах, говорить технічний фахівець Агуми. Нова геометрія блоків протектора і збільшена кількість ламелей також дозволяють шинам краще взаємодіяти зі снігом.

Оптимізоване зчеплення з мокрою поверхнею і безпека на льоду

Вбудовані в малюнок протектора рогоподібні поперечні канавки ефективно евакуюють воду із зони контакту, а покращують адгезію Bridgestone Blizzak LM001 Evo з мокрою контактною поверхнею 3D-ламелі зі зміненим кутом нахилу.

В результаті оновлення конструкції ламелей було збільшено кількість активних крайок, здатних розбивати водну плівку і тим самим підвищувати безпеку водіння на зледенілих дорогах.

Оптимальні значення гальмування і шуму при коченні

Тести Bridgestone Blizzak LM001 Evo в розмірі 195/65 R15 91T, проведені експертною групою TÜV SÜD на німецьких полігонах ATP Papenburg і ​​TÜV SÜD Product Service, а також шведському Arctic Falls (протокол випробувань № 713101415, березень 2017), показали, що середнє значення результатів гальмування моделі в різних умовах перевищує середні показники всіх протестованих преміальних конкурентів (100%): на снігу – 101%, на мокрій поверхні – 105%, на сухому асфальті -103%.

В середньому у всіх тестах гальмівний шлях «еволюційної» моделі був коротший на 3%. Результати Blizzak LM001 Evo (100%) у порівнянні із середнім значенням всіх конкурентів (97%): Continental WinterContact TS860 (98,8%), Goodyear UltraGrip 9 (98,4%), Nokian WR D4 (96,5%) , Pirelli Cinturato Winter K1 (96,1%) і Michelin Alpin 5 (95,2%).

А рівень шуму, що генерується на високій швидкості,  нижче майже на 4%, ніж у конкурентів. Результат Bridgestone LM001 Evo (100%) у порівнянні із середнім показником всіх конкурентів (96,5%): Continental WinterContact TS860 (97,5%), Goodyear UltraGrip 9 (97,3%), Pirelli Cinturato Winter K1 (97,1%), Nokian WR D4 (95,7%) і Michelin Alpin 5 (95,0%).

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *