Premiorri ViaMaggiore Z Plus

Шини Premiorri ViaMaggiore Z Plus
Фото і опис

Premiorri ViaMaggiore Z Plus – фрикційні шини скандинавського типу, призначені для приборкання найсуворіших умов зимового періоду. Типорозміри цієї новинки зимового сезону 2017/2018, що випускаються, припускають її експлуатацію як на легкових автомобілях, так і транспортних засобах з високим центром тяжіння.

В асортименті шинників з Білої Церкви Premiorri ViaMaggiore Z Plus (Преміоррі Віа Маджорі Зед Плас), що була представлена ​​на самому початку літа 2017 року, стала першою зимовою моделлю з асиметричним дизайном протектора. Реалізовані в ній інноваційні рішення зумовили високі зчіпні можливості шини на зимових покриттях. До них відносяться:

– щільна ламелізація блоків протектора, яка покращує надійність контакту покришки з вкатаним снігом і льодом;

– унікальний профіль дренажних канавок, що прискорює очищення зони контакту від води і талого снігу;

– спеціальна геометрія шашок протектора, що сприяє підвищенню тягового зусилля і ефективності гальмування на зимових дорогах;

– «зимова» силіка, що забезпечує еластичність протектора і збереження експлуатаційних характеристик ViaMaggiore Z Plus при низьких температурах.

Преміорі Віа Мажеорі Зе Плюс
«Преміорі Віа Мажеорі Зе Плюс»

У складі гумової суміші моделі крім «зимової» силіки, розробленої для Rosava французькою компанією із засекреченою назвою, присутні також натуральний каучук і спеціальні полімери, зазначає технічний фахівець Агуми. Їх спільна дія визначає високу «чіпкість» ламелізованих блоків протектора Premiorri ViaMaggiore Z Plus не тільки на сірому асфальті, але і на слизьких зимових дорогах.

Ламелі Premiorri Via Maggiore Z Plus, більшість з яких не мають з боків виходів, відрізняються особливою тривимірною конструкцією, яка дозволяє блокам протектора залишатися постійно жорсткими, що забезпечує хороші реакції шини при здійсненні маневрів.

Шашки протектора і прорізані в них ламелі розташовані під різними кутами. Це забезпечує ефективну роботу робочих крайок при різних кутах повороту рульового колеса.

Легкість і стабільність управління гарантують плечові блоки, з’єднані між собою містками-перемичками, що підвищують загальну жорсткість конструкції.

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *