Nokian Hakkapeliitta 10

Nokian Hakkapeliitta 10 — легкові спрямовані шини, які очолили у 2021 році флагманську зимову лінійку фінського виробника. Вони призначені для легкої і комфортної експлуатації в суворому зимовому кліматі Північної Європи. Шини покликані забезпечувати високий рівень безпеки і залишаються керованими і прогнозованими в складних погодних умовах.

Шипами протиковзання двох типів шини Nokian Hakkapeliitta 10 (Нокіан Хаккапеліітта 10) оснащуються в заводських умовах. Оптимізована, в порівнянні з попередницею, схема розміщення шипів зумовила поліпшення керованості і зчіпних властивостей моделі. В обох плечових секціях нові шипи в формі зірки повернені на 180 градусів, що зроблено для поліпшення поперечного зчеплення і маневрування на слизьких зимових покриттях. При цьому краї шипів, що займають позиції в центральній секції протектора, завжди знаходяться в оптимальному положенні для підвищення щільності контакту шини з льодом при прямолінійному русі.

У порівнянні з моделлю Hakkapeliitta 9 у шин десятого покоління кількість шипів зросла. Виробник заявляє про 16-відсоткове збільшення для шин популярного типорозміру 205/55 R16 (220 шипів у HKPL10 проти 190 у покришок дев’ятої генерації), що, як нескладно здогадатися, додатково підвищує безпеку Hakkapeliitta 10. Проте, точну кількість шипів для всього асортиментного ряду моделі Nokian Tyres тримає в секреті, підкреслює технічний фахівець Агуми. Також зазначається, що розміщення шипів адаптовано до розмірності кожної автошини.

Концепція шипування Eco Stud 10 поєднує в собі спеціальну гумову подушку для кожного шипа і додаткову товщину базового шару. Шар повітря всередині нижнього фланця пом’якшує удар і знижує тиск шипа на дорожнє покриття. Завдяки даній концепції поліпшені зчіпні властивості Hakkapeliitta 10 на промерзлій поверхні і значно знижений рівень шуму. Покращена фіксація шипів в протекторі дозволила підвищити експлуатаційний ресурс шини.

У порівнянні з попередницею розгін Nokian Hakkapeliitta 10 на льоду на 7% краще. Також стараннями розробників значно була покращена і керованість новинки зимового сезону 2021/2022 на льоду.

Малюнок протектора нового покоління забезпечений великою кількістю тривимірних ламелей, які стабілізують зчеплення і керованість на снігу в поворотах і при різких маневрах. Жорсткі агресивні протекторні блоки максимізують зчеплення. Дуже жорстка центральна частина протектора сприяє підвищенню курсової стійкості і робить більш прогнозованою керованість на асфальті.

Сполучені між собою дренажні канавки Nokian Hakkapeliitta 10 швидко відводять воду і сніг, що тане з плями контакту, таким чином ефективно запобігаючи ковзанню шини.

При їзді по снігу в роботу включаються прискорюючі і гальмівні бустери. Вони покращують поздовжнє зчеплення, необхідне для ефективного гальмування і прискорення. Агресивні канавки для глибокого снігу в плечових зонах забезпечують додаткове зчеплення при русі по високому сніговому рихляку.

Гумова суміш нового покоління з включенням соснової смоли і масла каноли підсилює зчеплення Hakkapeliitta 10 на зимових дорогах, зберігаючи еластичність навіть при дуже низьких температурах. Використання передових технологій змішування і високоякісної сировини гарантує стабільність характеристик цієї шипованої моделі при більш м’якій погоді. Знижений опір коченню шини сприяє економії палива і скороченню рівня шкідливих викидів.

Марта Шангіна

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *