Pirelli Cinturato Winter – турінгові зимові шини для міських автомобілів середнього класу, а також компактних позашляховиків. При відсутності шипів забезпечують високий рівень надійності в будь-яких зимових умовах. Характеризуються також тривалим періодом експлуатації та хорошою стійкістю до аквапланування і слешпланінгу.
Малюнок протектора представленої в 2016 році преміальної зимової моделі Pirelli Cinturato Winter (Піреллі Цінтурато Вінтер) деяким знавцям шинної індустрії здався дуже схожим на покришки іншого не менш знаменитого виробника – Continental. На їхню думку Cinturato Winter є просто «однояйцевим близнюком» шин ContiWinterContact TS 850 і WinterContact TS 860. Однак, поки що німецькі розробники ніяких претензій інженерам Pirelli не виставляли.
У модельному ряду Pirelli Cinturato Winter замінить зимові шини Pirelli SnowControl Serie 3. Виробник зазначає, що експлуатаційні характеристики Cinturato явно зросли практично в усіх аспектах: в зчепленні і гальмуванні на снігу, стійкості до аквапланування, керованості і їздовому комфорті, принаймні в теорії , що обіцяє скласти хорошу конкуренцію аналогічним моделям в незалежних тестах.
Оптимізований профіль Cinturato Winter і удосконалений склад гумової суміші (4) поліпшили керованість на сухому і мокрому асфальті, в основному завдяки «оквадраченній» плямі контакту і рівномірному розподілу тиску, що максимізує зчіпні властивості шини.
Мультиактивні 4D-ламелі (3) в плечових зонах за рахунок підвищенної жорсткості блоків протектора сприяють поліпшенню ефективності гальмування покришки на сухій і мокрій поверхні. У той же час їх гнучкість і структура забезпечує додаткову тягу на засніженій дорозі.
Досить стандартний «зимовий» дизайн (1) гарантує відмінну мобільність шини на снігу і в найсуворіших зимових умовах, а також високий рівень механічної тяги на всіх поверхнях.
Дренажні канавки, що розширюються до краю, забезпечують швидке очищення контактної плями від води і сніжної шуги, в результаті чого підвищується стійкість Pirelli Cinturato Winter (2) на мокрій дорозі і талому снігу.
Всі розміри даної зимової моделі забезпечені індикатором зносу, що вказує на здатність шин підтримувати максимальну продуктивність на снігу. У міру зношування з фрази «Now Snow» (в перекладі з англ. – Зараз сніг) зникає буква W, що читається як «No Snow» (немає снігу). Таким чином Pirelli Cinturato Winter веде «переговори» з водієм, самостійно вказуючи рівень зносу, після якого вона стає небезпечною для їзди по снігу.
Добре відомо, що всі зимові шини гучніше літніх через численні виїмки і канавки протектора, які поліпшують зчеплення з дорогою і забезпечують безпеку на зимових покриттях. Однак інженерам Pirelli вдалося розробити продукт, здатний досягти набагато більш низького рівня шуму, характерного для літньої автогуми, зберігши при цьому конструктивні елементи, що забезпечують стабільність.
Творці зимової Pirelli Cinturato Winter значно зменшили внутрішній і зовнішній шум моделі за рахунок особливої послідовності кроку між двома пазами. Використання кроку тільки одного розміру викликає неприємний свистячий шум на якійсь одній частоті. Але розробникам Pirelli для Cinturato Winter вдалося впровадити мультишагову систему з трьох різних розмірів, розподіливши таким чином звук по декільком частотам, що в кінцевому результаті його значно обмежило. Гучність шин Cinturato Winter в розмірі 195/65 R15 досягає всього 66 дБ (А).