Falken Eurowinter HS01

Презентація HS01 на виставці Reifen 2016
Презентація HS01 на виставці Reifen 2016

Falken Eurowinter HS01 – спрямовані зимові шини з нешипованим протектором, призначені для експлуатації на легкових автомобілях в помірних умовах європейської зими. При відсутності шипів характеризуються першокласними зчіпними властивостями і стабільною керованостю на снігу і мокрому асфальті.

Модель Falken Eurowinter HS01 (Фалкен Євровінтер Ейч Ес 01) разом з легковантажною Falken Eurowinter Van01 була представлена в 2016 році на міжнародній шинній виставці Reifen, що проходила в Ессені. Її появі передували два роки розробки і тисячі кілометрів випробувань, в результаті яких інноваційний дизайн протектора шини з 3D-ламелями «Міура-Орі» і взаємопов’язаними канавками значно підвищує безпеку пересування навіть в найскладніших зимових умовах.

Основним завданням при розробці Eurowinter HS01 стояло забезпечення шиною відмінного зчеплення зі снігом, льодом і мокрою дорогою, а також курсової стійкості високого рівня незалежно від погодних умов зими. Крім того, вона повинна була бути стійкою до аквапланування і слашпленінгу.

У порівнянні із зимовими шинами Falken попереднього покоління (на даний момент виробник чомусь не уточнив з чим саме він порівнював характеристики: з Eurowinter HS415, Eurowinter HS437, Eurowinter HS439 або з Eurowinter HS449?) модель Eurowinter HS01 пропонує на 5% кращу керованість на снігу і мокрій поверхні. Стійкість до аквапланінгу стала вищою на 10%.

profileОптимізований округлий профіль шин Falken HS01 Eurowinter крім того, що сприяє рівномірному розподілу тиску, забезпечує більш короткий гальмівний шлях і покращує характеристики на будь-якій поверхні, а також «гасить» вібрації на високих швидкостях. Згідно з даними Falken округлий профіль посприяв поліпшенню керованості на сухій дорозі на 5%.

miura-oriВ цієї шині застосовані тривимірні ламелі Міура-Орі, які використовуються для підвищення обсягу снігу, що викидається із зони контакту, відчутного поліпшення зчеплення і точності управління на засніженій трасі.

Метод Міура-Орі, нерідко можна зустріти при складанні великих топографічних карт місцевості, а також у мистецтві орігамі. Він являє собою унікальну схему складання, яка дозволяє розгорнути і згорнути аркуш паперу одним рухом, а також знижує навантаження на папір. Знайшов застосування цей метод і в автошинах.

Назва цих 3D-ламелей – данина японському астрофізику Корі Міура, який створив особливий метод складання плоскої поверхні, що значно зменшує її по площі. Численні межі ламелей перешкоджають деформації шашок протектора, в результаті чого зберігаються характеристики і забезпечується рівномірний знос шини.

Застосування інноваційної технології адаптивного постійного тиску під назвою ACP (Adaptive Constant Pressure) зумовило рівномірність розподілу тиску по всій поверхні протектора Falken HS01 Eurowinter, що в свою чергу сприяє збільшенню зчіпних властивостей шини в поздовжньому і поперечному напрямках, покращує курсову стійкість і підвищує зносостійкість.

4D Nano DesignУдосконалення гумової суміші моделі «HS 01» здійснювалося за допомогою запатентованої компанією Sumitomo технології змішування 4D-Nano Design, яка «спровокувала» значне поліпшення продуктивності шин на зимових дорогах і збільшення зносостійкості на 15%. Гумовий компаунд забезпечує додаткове зчеплення при розгоні і гальмуванні, а також позитивно впливає на тривалість експлуатаційного періоду покришки.

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *