Goodyear в Женеві покаже прототип шин EfficientGrip Performance для електромобілів

Шини Goodyear EfficientGrip Performance з технологією Electric Drive
Шини Goodyear EfficientGrip Performance з технологією Electric Drive

Goodyear представляє на Женевському міжнародному автосалон 2018 року концепт нової шини EfficientGrip Performance. Це нова модель для зростаючого ринку електромобілів, яка має з’явитися на європейських дорогах уже в 2019 році.

Тести Goodyear свідчать, що традиційні шини на електромобілях можуть зношуватися на 30% швидше. Причина – в більш високому обертальному моменті електромоторів, максимум якого доступний із самого старту, та в більшій вазі акумуляторних батарей.

Крім потреби збільшення ресурсу шин, автовиробники наголошують на необхідності зниження опору коченню електромобілів. Збільшення запасу ходу на одному заряді також є пріоритетним для споживачів через все ще недостатньо розвинену інфраструктуру електрозарядок у більшості країн.

Тиша й комфорт від кочення є ще однією вимогою, яка висувається до шин для електромобілів. На низьких швидкостях електромобілі генерують всього лише половину шуму від традиційних транспортних засобів, тому до них і вимоги вище.

Концепція Electric Drive Technology

Для відповіді на окреслені вище виклики прототип EfficientGrip Performance з технологією Electric Drive Technology пропонує такі рішення:

    • Збільшений пробіг завдяки інноваційному дизайну протектора: тонкі ламелі створюють більшу пляму контакту шини з дорожньою поверхнею, ніж традиційні радіальні канавки. Маючи велику площу контакту з дорогою, автомобіль може краще впоратися зі значним крутним моментом, зберігаючи при цьому високу продуктивність навіть на мокрій дорозі. Малюнок протектора також запобігає проникненню звукових хвиль у канавки, зменшуючи шум усередині й зовні шини.
    • Конструкція розрахована на велике навантаження: геометрія перетину шини була оптимізована для підтримки додаткової ваги електромобіля, тяжчого через батареї. При цьому буде збережена оптимальна глибина протектора для високої продуктивності.
    • Збільшений запас інерційного ходу: властивості матеріалу протектора були підібрані для наднизького опору коченню. Крім того, боковина шини була модернізована з метою зменшення аеродинамічного опору, а більш легкий профіль шини зменшить інерційні моменти під час обертання (ефект маховика), що призведе до зменшення споживання енергії.

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *