Michelin X-Ice North 4 (XIN4)

Шини Michelin X-Ice North 4 (XIN4)
Фото і опис

Michelin X-Ice North 4 (XIN4) – презентовані в 2018 році легкові шиповані автошини, створені для підвищення безпеки на зимових дорогах в найсуворіших умовах експлуатації. Вони характеризуються ефективним гальмуванням і стабільною керованістю на снігу і льоду, високою міцністю, а також акустичним комфортом.

Шини Michelin X-Ice North 4 (Мішлен Ікс-Айс Норт 4) прийшли на зміну моделі X-Ice North 3. Різниця між покришками двох поколінь разюча. І проявляється вона не лише в оптимізації малюнка протектора, але і в особливому алгоритмі розміщення шипів, при якому шипів стало рівно в два з половиною рази більше – 250!

Кількість ліній розміщення шипів в шинах X-Ice North 4 в залежності від розміру

Це означає, що на слизьких зимових покриттях, де саме «сталеві зуби» приймають на себе основне навантаження, в надійності зчеплення з Michelin X-Ice North 4 мало хто зможе зрівнятися. У моделей провідних конкурентів шипів як мінімум на 30% менше.

Шипи в протекторі X-Ice North четвертого покоління «сидять» особливим чином. Як в поздовжньому, так і поперечному напрямку вони розміщені мінімум в 22 лінії. Тобто, кожен шип має своє персональне місце, що сприяє підвищенню ефективності гальмування на льоду і зниженню рівня шуму при коченні.

Оптимізована схема розташування шипів

Однак більший приріст до зчіпних властивостей на льоду забезпечують самі шипи. «Колючки» Michelin XIN4 отримали нову унікальну форму, подібну до тієї, яку мають шипи для шин виробника, що беруть участь в Чемпіонаті світу з ралі.

Якщо порівнювати їх з шипами моделі-попередниці, то потрібно зазначити, що довжина залишилася колишньою (11 мм), проте зменшився діаметр верхнього і базового фланців, а також змінилося співвідношення пропорцій горловини шипа і розмірів фланців, говорить технічний фахівець Агуми. Завдяки чому корпуси шипів практично не стикаються з поверхнею, а з дорогою контактує лише твердосплавна вставка зі спеціальним ободом, який дозволяє шинам Michelin X-Ice North 4 «вгризатися» в лід максимально ефективно.

Центральна частина протектора у вигляді ялинки

Спрямований дизайн з високою часткою позитивного профілю в центральній частині протектора сприяє підвищенню продуктивності Michelin X Ice North 4 на сухому асфальті, сльоті і в глибоких калюжах. Гребені на одній з бічних поверхонь блоків протектора виконують функцію підсилювачів гальмування. Тривимірні ламелі П-подібної форми підсилюють зчеплення і покращують керованість на снігу.

Тривимірні П-подібні ламелі

Температура склування вдосконаленої гумової суміші Michelin XIN4 X-Ice North 4 досягла нової межі в -65°C, в результаті чого навіть при наднизьких температурах шини щільно контактують з дорожньою поверхнею, все також гарантуючи високу безпеку.

Застосування нового покоління еластомерів в гумової суміші протектора, зумовило високу ходимість моделі і її здатність оптимізувати витрату палива.

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *