Nokian WR G4 – створене спеціально для ринку Північної Америки четверте покоління всесезонних шин, яке характеризується хорошим зчепленням з розпеченим спекою асфальтом, стійкістю до ефекту аквапланування, гарною поведінкою на снігу, а також стабільністю управління і швидким гальмуванням при різних погодних умовах.
Шини 2018 року Nokian WR G4 (Нокіан Дабл-Ю Ар Джі 4) – це екологічно чиста продукція преміум-класу, в якій використовуються запатентовані фінським виробником технології, що гарантують надійну функціональність шин в типових погодних умовах Північної Америки.
В першу чергу мова йде про технологію, засновану на ефекті Коанда, і пір’яні агресивні канавки Blade Grooves, які істотно прискорюють водовідведення із зони контакту, підвищують опірність шини до аквапланування і її стійкість на мокрій дорожній поверхні.
Згадаємо також захоплюючі сніг кігті Snow Claws, що відповідають за безпеку пересування на зимових покриттях, тривимірну систему ламелізаціі Centipede Siping, що дозволяє шині ефективно працювати у всіх напрямках при наявності снігу і сльоти на дорогах, і розташовані поперечно до напрямку руху ламелі (Functional Performance Siping), які підсилюють зчеплення автогуми і чутливість керма.
Всепогодна гумова суміш Nokian WRG4 забезпечує додаткове зчеплення і продовжує термін служби протектора.
Використання гуми спеціального складу між бічними стінками і протектором моделі (технологія Silent Sidewall), попереджає передачу шуму і вібрацій на обід і в салон автомобіля, що робить проведення часу за кермом більш комфортним і приємним.
У модельному ряду шини Nokian WR G4 замінять всесезонні покришки WR G3, які європейцям знайомі як зимові, призначені для використання в м’яких погодних умовах. Більш того, тут також варто відзначити, що малюнок протектора шин WR G4 запозичений у моделі Nokian WR A4, зазначає технічний фахівець Агуми, яка з 2016 року доступна на ринках країн Центральної Європи як зимова фрикційна авторезина.
При цьому не зайвим буде уточнити, що модель-попередниця Nokian WR G4 випускалася з двома варіантами малюнка протектора, які дісталися їй «у спадок» від шин Nokian WR A3 (асиметричний) і Nokian WR D3 (симетричний спрямований). Чи спіткає така ж доля всесезону модель четвертого покоління поки що невідомо, так само як і те, чи з’явиться її модифікація для автомобілів з високим центром тяжіння під назвою Nokian WR G4 SUV (по аналогії з Nokian WR G3 SUV). Останнє, швидше за все, лише питання часу.
За заявами шинного виробника, шини Nokian WR G4 були протестовані як на полігоні Nokian в Фінляндії, так і на тестових доріжках Німеччини та Іспанії. Випробування на знос протектора були проведені в США.