Nokian Hakkapeliitta R3 SUV

Шини Nokian Hakkapeliitta R3 SUV
Фото і опис

Nokian Hakkapeliitta R3 SUV – розроблені спеціально для міських позашляховиків, ключовими особливостями яких варто назвати стабільну керованість і швидке гальмування на льоду і снігу, їздовий комфорт, низьку витрату палива і високу зносостійкість. Новинка зимового сезону 2018/2019.

Шини Nokian Hakkapeliitta R3 SUV (Нокіан Хаккапеліітта Ар 3 Сав) в модельному ряду замінять покришки Hakkapeliitta R2 SUV, в порівнянні з якими вони отримали більш агресивний дизайн, що забезпечує впевнене пересування по зимових дорогах, їздовий комфорт і оптимальну витрату палива транспортним засобом.

Малюнки протектора шин Нокіан Хаккапеліітта Р3 Сув і Р2 Сув

Крім того, до моделі третього покоління фінський виробник застосував технологію Aramid Sidewalls, говорить технічний фахівець Агуми, а це означає, що володіючи міцною внутрішньою конструкцією і посиленими волокнами араміда бічними стінками, шини Hakkapeliitta R3 SUV будуть відрізнятися стабільністю управління як в жвавому міському трафіку, так і на сільських кам’янистих дорогах.

Уніфіковане Nokian позначення посилених арамідом боковин
Уніфіковане Nokian позначення посилених арамідом боковин

Агресивний малюнок протектора цієї фрикційної зимової моделі такий же, як у легкової версії шин Nokian Hakkapeliitta R3 з єдиною відмінністю – більш широким центральним ребром жорсткості, що було зроблено для підвищення стабільності управління більш важких автомобілів.

Широке центральне ребро жорсткості
Широке центральне ребро жорсткості

В іншому ж все ідентично: в них застосовуються «снігові кігті», ламелі-мікронасоси, 3D-ламелізація і активатори ламелей. Всі ці інновації сприяють підвищенню надійності зчеплення Hakkapeliitta R3 SUV з «сірим» асфальтом, заледенілими дорогами і снігом, як пухким, так і утрамбованим.

Але ключовою інновацією, використаною в моделі, варто вважати концепцію Arctic Sense Grip, яка об’єднує роботу функціональних ламелей, адаптивних блоків протектора і багатогранних кристалів Cryo Crystal 3, забезпечуючи таким чином впевнену поведінку покришки в будь-яких зимових умовах, навіть в самих екстремальних.

Концепція Арктік Сенс Гріп

Адаптований під використання на позашляховиках морозостійкий склад гумової суміші підтримує високу продуктивність Hakkapeliitta R3 SUV в глибокий мінус і забезпечує додаткове зчеплення на мокрому асфальті і слизькому льоду. Пояснюється це присутністю в складі гумосуміші кремнієвої кислоти (силіки) і твердих частинок під назвою Cryo Crystal 3, яким відведена роль шипів.

Розподіл по гумовій суміші частинок Cryo Crystal 3
Розподіл по гумовій суміші частинок Cryo Crystal 3

Гумова суміш в поєднанні з малюнком протектора сприяє демпфіруванню поштовхів і коливань, які можуть бути викликані вибоїнами на дорогах і колійністю.

Варто зазначити, що для стійкого кочення гумова суміш має два шари. Базовий відрізняється підвищеною жорсткістю, відповідаючи за стабільність пересування, а верхній, більш м’який, сприяє покращенню зчеплення.

Щоб підвищити довговічність, необхідну при частій зміні дорожніх умов, розробники забезпечили шини Nokian Hakkapeliitta R3 SUV подвійним армованим каркасом.

У зимових погодних умовах країн Центральної Європи компанія Nokian рекомендує використовувати зимові шини Nokian WR SUV 4, які були представлені одночасно з шинами Hakkapeliitta R третього покоління.

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *