Pirelli P Zero (2016) – унікальні шини класу UHP, які об’єднали досвід участі компанії-виробника в автогонках і уявлення провідних автомобілебудівних концернів, які точно знають якими повинні бути ідеальні шини, що підвищують продуктивність потужних спорткарів і легкових автомобілів представницького класу.
Компанія Pirelli шини лінійки P Zero випускає з 1986 року ось уже 30 беззмінних років і попередня реінкарнація – модель PZero 2007 року за час свого життя завоювала безліч нагород. Однак, цілком очевидно, що для італійських шинників це зовсім не межа.
Відкрити четвертий десяток цієї під істину безсмертної моделі пощастило шинам ….. Так, ви вгадали, Pirelli P Zero зразка 2016 року. І все б нічого, та тільки щоб все не було дуже просто компанія-виробник пропонує відразу дві модифікації PZero, розраховані на експлуатацію на розкішних седанах і спортивних автомобілях.
Як і слід було очікувати, версія шин для спортивних автомобілів орієнтована на моделі престижних автовиробників, таких як Ferrari, McLaren, Lamborghini і BMW, а версія для розкішних седанів – на карколомні автомобілі на подобу Audi і BMW.
Версія для спортивних автомобілів у зовнішній плечовій зоні має більші блоки протектора, щоб запропонувати надійне зчеплення з сухою трасою і хорошу поперечну стійкість, в той час як зовнішня плечова зона Pirelli P Zero для люксових седанів була розроблена таким чином, щоб поліпшити комфорт, знизити рівень шуму і запропонувати неабияку стійкість до аквапланування.
В шинах P Zero зразка 2016 року запроваджено кілька нових технологій, що рішуче відрізняють їх від попередниці. Вдосконалений склад гумової суміші подпротекторного шару шини поліпшив керованість і забезпечив більш низький опір коченню.
Інноваційні полімери з «передовими механічними властивостями» допомогли поліпшити зчеплення на мокрій і сухій дорозі, а оптимізований малюнок протектора з більш глибокими поздовжніми канавками підвищив опірність моделі акваплануванню.
У складі гумової суміші Pirelli P Zero останнього зразка сполуки діоксиду кремнію становлять 80% всього обсягу, що дозволило поліпшити зчіпні можливості покришки на мокрому асфальті і знизити опір коченню на 15%.
Незважаючи на появу останньої оновленої версії моделі, шини зразка 2007 року як і раніше будуть випускатися. Виробник заявив, що в 2017 році обидві модифікації будуть виготовлятися в співвідношенні 50 на 50. Пізніше, поступово обсяги попереднього покоління P Zero зійдуть нанівець.