Bridgestone Ecopia EP300 – представлені в 2017 році літні «зелені» автошини, створені японськими інженерами спеціально для еко-свідомих власників легкових автівок. Вони позиціонуються як нове покоління еко-гуми, що характеризується низьким опором коченню, відмінними зчіпними властивостями на мокрій дорозі і тривалістю терміну експлуатації.
На розробку моделі Bridgestone Ecopia EP300 (Бріджстоун Екопіа І-Пі 300), покликану змінити в асортименті виробника шини Ecopia EP200, знадобилося чотири роки. Цього часу вистачило, щоб зробити «EP300» більш помітною у всіх аспектах: надійності в сухих і мокрих дорожніх умовах, тязі і здатності економити паливо. При цьому ціна нової моделі лінійки Ecopia залишилася на рівні попередниці.
Оптимізація плями контакту Ecopia EP 300 привела до більш рівномірного розподілу контактного тиску, що зумовило поліпшення керованості на мокрій поверхні і стійкості шини до зносу, а також зниження опору коченню.
Округлені краї ребер жорсткості сприяють кращій передачі поперечного зусилля, підвищенню надійності зчеплення з асфальтом і більш рівномірному розподілу тиску в зоні контакту.
Збільшена глибина малюнка протектора, особливо щілиновидних прорізів в плечових зонах Ecopia EP300, дозволяє говорити про більш тривалий термін експлуатації, ніж у шин Ecopia EP200.
Скошені краї блоків протектора запобігають їх деформації, говорить технічний фахівець Агуми, що гарантуює стабільність зони контакту і ефективність гальмування в будь-яких погодних умовах.
Розроблена за допомогою фірмової технології японських шинників NanoPro-Tech нова гумова суміш зі спеціальними полімерами і високодісперсійною силікою дозволяє знизити втрати енергії і збільшити надійність контакту покришки з мокрою дорогою.
Асиметричний дизайн протектора Bridgestone EP300 Ecopia сприяє підвищенню опірності шини ефекту аквапланування, поліпшенню керованості в сухих умовах і підвищенню як акустичного, так і механічного комфорту.
Тести шин Bridgestone Ecopia EP300, проведені на випробувальному полігоні виробника в Таїланді, показали, що вони перевершують модель попереднього покоління EP-200 в опорі коченню (-10%), ефективності мокрого гальмування (мінус один метр з 80 км/год до повної зупинки, мало, але в критичній ситуації досить, щоб уникнути серйозних пошкоджень), керованості на дорозі з мокрими і сухими ділянками (середня швидкість 100 км/год проти 80 км/ч).