Michelin CrossClimate SUV – літня направлена модель 2016 року, сертифікована для експлуатації в зимових умовах, що представляє собою новий клас покришок, який сам французький виробник позначив як «літо+». Вони характеризуються відмінними зчіпними властивостями як в літню спеку, так і в зимовий холод, при цьому забезпечують високу ступінь безпеки на дорогах і в період міжсезоння.
Своєю появою модель для позашляховиків Michelin CrossClimate SUV зобов’язана своїй «молодшій сестрі» – легковій CrossClimate. Справа в тому, що представляючи в 2015 році шину Крос Клімат на Женевському автосалоні, виробник не очікував, що обсяги її продажів перевершать всі, навіть найсміливіші, очікування.
Підводячи підсумки після десяти місяців реалізації шин Michelin CrossClimate, французи зрозуміли, що продали на 30% більше, ніж прогнозувалося. До того ж перші незалежні тести 2015 року принесли шині хороші відгуки, включаючи «срібло» від Auto Bild і Auto Świat. Чи це не привід розширити асортиментну пропозицію?
Шини Michelin CrossClimate SUV виготовляються з «розумної» гумової суміші, яка за рахунок своєї підвищеної еластичності дозволяє протектору надійно контактувати з будь-якою нерівністю дорожнього покриття, що гарантує стабільне зчеплення за будь-яких погодних умов.
Укріпленні боковини і подвійна структура каркаса – обов’язкова атрибутика шин для потужних важких автомобілів з високим центром тяжіння. Покришки CrossClimate SUV не стали винятком. Вони пропонують кращу, ніж легкова версія, керованість і стійкість на твердих дорогах, що дозволяє зрідка використовувати їх на легкому бездоріжжі (співвідношення 90/10).
Зовні «позашляхова» SUV-версія моделі Cross Climate ідентична легковій. Вона має симетричний V-направлений малюнок протектора з тривимірними самоблокуючимися ламелями, що забезпечує високу стійкість шини до авкапланування і слешпланінгу, відмінну тягу на снігу, а також ефективне гальмування при будь-якій погоді. Крім того, дизайн протектора обіцяє тривалий термін експлуатації шини.