Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 – преміальна всесезона асиметрична модель класу UHP. Відрізняється легкою чуйною керованістю і неперевершеним зчепленням в сухих і вологих умовах. Модель 2016 року року, яка до офіційного старту продажів встигла пройти апробацію на таких відомих гоночних треках, як Road Atlanta, Нюрбургрінг Нордшляйфе і Virginia International Raceway.
Шини Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 (Гудієр Ігл Еф-1 Асімметрік 3) прийшли на зміну моделі Eagle F1 Asymmetric 2. На розробку третього покоління літніх UHP-покришок, призначених для потужних седанів і спорткарів, було витрачено 36000 інженерних годин, проведено близько 5000 тестів і більше 1000 дорожніх випробувань, що в загальній сумі «затягнуло» на 330000 кілометрів. Вочевидь, що виробник серйозно намірився обставити самого себе, адже шини Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, що неодноразово перемагали у всіляких незалежних тестах, до сих пір ніхто з рахунків не списував.
Також, як і у попередньої моделі, в шинах Eagle F1 Asymmetric 3 знайшла застосування фірмова технологія активного гальмування ActiveBraking. Вона сприяє збільшенню надійності зчеплення при гальмуванні за допомогою збільшення контактної поверхні між шиною і дорожнім полотном.
Відповідальний за це опуклий контур профілю шини. Під впливом динамічного навантаження його площа збільшується, в результаті чого в ті моменти, коли значення має кожна частка секунди, водій може сміливо розраховувати на швидке і ефективне гальмування. Крім того, численні прорізи на другому і третьому ряду блоків протектора утворюють різкі крайки, які розбивають водяну плівку, тим самим покращуючи рівень зчеплення на мокрій поверхні.
До спеціального складу гумової суміші протектора під назвою Grip Booster входять природні смоли. Вони підвищують адаптивність шини до найдрібніших шорсткостей дороги. Це призводить до поліпшення адгезії і керованості, а також до скорочення гальмівного шляху на мокрій і сухій дорозі.
Третьою особливістю UHP-шини Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 є армована внутрішня конструкція. Міцний каркас підвищує точність реакцій на повороти керма, оптимізує роботу покришки при проходженні поворотів, а також сприяє зменшенню зносу і опору коченню.
Асиметричний дизайн, гумова суміш з низьким опором коченню і армуючі матеріали привели до оптимального балансу експлуатаційних властивостей Eagle F1 Asymmetric 3 на літніх дорогах. Будемо сподіватися, що п’ять років, витрачених на вдосконалення характеристик моделі, не пройшли даром, і виробник отримає віддачу буквально в перших же незалежних тестыв цієї всесезоної автогуми.
А поки що можна відзначити успіхи нової моделі в передпродажних тестах, проведених експертною групою суспільства TÜV SÜD Product Service GmbH в вересні-жовтні 2015 року за замовленням компанії Goodyear Dunlop. При порівнянні шин третього покоління лінійки Eagle F1 Asymmetric з Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001 і Continental ContiSportContact 5 стало очевидно, що перевага явно за новинкою.
Вона забезпечуює коротше на 2,6 метра гальмівний шлях на мокрій дорозі (що означає покращену на 9% ефективність «мокрого» гальмування), на 1,3 метра коротше гальмівний шлях на сухій дорозі (на 4% поліпшена ефективність) і на 4% кращу керованість на мокрій дорозі.
Результати даного тесту «ТЮФ ЗЮД» також показали, що в порівнянні з конкурентками шина Goodyear відрізняється на 10,9% кращими показниками опору коченню (звіт №713066268).
Свої тести перед запуском в серію шин Goodyear Eagle F1 Assymetric 3 провели і випробувачі незалежної компанії DEKRA. Її експерти виявили, що дана модель в розмірі 225/45 R17 91Y демонструє кращі показники зносу протектора ніж інші преміальні покришки на ринку. У порівнянні з трьома основними конкурентами (все тими ж Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001 і Continental ContiSportContact 5) шини Eagle F1 Asymmetric 3 мають на 11500 кілометрів більший ресурс пробігу, що рівноцінно меншому на 31% зносу протектора (звіт №2015-137 ).