Dunlop Winter Maxx LT03 – легковантажні зимові шини з нешипованим протектором, які завдяки симетричному ненаправленому протектору забезпечують високу продуктивність комерційного автотранспорту на зимових поверхнях. Характеризуються надійними зчіпними властивостями і стабільною керованістю на снігу і льоду. Модель 2015 року.
Як відзначає виробник, в модельному ряду автошини Dunlop Winter Maxx LT03 (Данлоп Вінтер Макс Ел Ті 03) замінять покришки Dunlop SP LT02. На тлі попередниці шини «LT03» очевидно виглядають явно більш виграшно. Перше, про що потрібно сказати, це зносостійкість. Вона збільшилася на 4%. Помітно покращилась і ефективність гальмування шини на льоду.
Передпродажні тести, проведені самим японським брендом, показали, що в умовах обледенілих доріг шини WinterMaxx LT03 гальмують набагато швидше покришок попередньої моделі. При скиданні швидкості з 20 км/год до повної зупинки різниця в довжині гальмівного шляху між шинами двох поколінь складає 3 метри (24 м у LT03 і 27 м у LT02), що означає 11%-ну різницю.
Крім того, Winter Maxx LT 03 вийшла більш економічною, передбачуваною в управлінні і зносостійкою. Причиною тому, звичайно ж, оптимізований малюнок протектора і розширена пляма контакту, яка забезпечила шині життєвий термін в декілька сезонів.
Основною «фішкою» моделі можна назвати застосування ламелей Miura Ori. Вони сприяють зменшенню деформацій блоків протектора під впливом навантажень, підвищенню не тільки ефективності гальмування цих легковантажних шин на снігу і льоду, а й стійкості до стирання.
Використана при створенні гумової суміші «LT03» фірмова технологія розробки матеріалів Sumitomo, що отримала назву 4D NanoDesign, дозволила створити досить еластичний гумовий «коктейль», що забезпечує максимально щільне прилягання шин до всіх нерівностей зимового дорожнього покриття. У той же час він характеризується оптимальною жорсткістю. А це означає, що шини Dunlop LT03 WinterMaxx швидко гальмують на слизьких дорогах і довго пручаються зносу.