Pirelli Carrier All Season – всесезонні «цешкі» з симетричним ненаправленим малюнком протектора. Ця модель 2016 року характеризується відмінними зчіпними властивостями на мокрій поверхні (рейтинги «A» і «B» на евроетікетці) і високою паливною економічністю. Головною конкурентною перевагою цієї моделі серед шин для легких комерційних автомобілів виробник називає її здатність до «запечатування» проколів.
Шини Pirelli Carrier All Season (Піреллі Керріер Ол Сізон), створені для цілорічної експлуатації, доповнили асортимент презентованої в 2014 році лінійки легковантажних шин Pirelli Carrier. Розроблялися вони для закриття попиту в зростаючому сегменті всесезонних покришок. У модельному ряду шини Carrier AS замінять «морально застарілі» покришки Pirelli Chrono Four Seasons.
Італійський виробник заявляє, що нове покоління всесезонних шин забезпечує до десяти відсотків краще гальмування на мокрій дорозі, кращу «мокру» керованість і більш високу стійкість до аквапланування. Такі поліпшення обумовлені взаємодією оптимізованого малюнка протектора, гумової суміші і геометрії профілю, які також сприяють значному збільшенню пробігу і керованості на сухому і мокрому асфальті. Ефективність гальмування поліпшена за рахунок застосування технології тривимірної ламелізаціі.
Вигоду від використання шин Carrier All Season власники комерційних автофургонів зможуть витягти і за рахунок вперше застосованої в легкогрузоавх покришках Pirelli технології Seal Inside. У разі проколу протектора спеціальний матеріал «запечатає» отвір, а транспортний засіб зможе продовжувати рух без падіння тиску повітря в шині. Seal Inside – ідеальна технологія для парків транспортних засобів, оскільки дозволяє скоротити час простою, викликане пошкодженням шини.
Символ сніжинки, присутній на боковинах всесезонних шин Pirelli Carrier A/S, позначає їх придатність для зимового використання в країнах, де законодавством затверджена сезонна зміна «гумового взуття».