Dunlop взявся за розширення вантажної лінійки

Dunlop запускає абсолютно новий діапазон вантажних шин, які забезпечують більш високі ходові якості, ніж будь-коли раніше. Нова лінійка вантажних шин буде складатися з моделі Dunlop SP346 (SP 346) для рульової вісі, автопокришок для причепів Dunlop SP246 (SP 246), а також шин Dunlop SP446 (SP 446), призначених для експлуатації на ведучій вісі вантажних автомобілів.

Шини Dunlop SP346, Dunlop SP446, Dunlop SP246
Шини Dunlop SP346, Dunlop SP446, Dunlop SP246

Мало того, що це нове сімейство вантажних покришок преміум-класу пропонує на 10% вищий пробіг і підвищену економію палива в порівнянні з їх попередницями, шинами Dunlop SP344, Dunlop SP444 і Dunlop SP24, воно ще забезпечує надійне зчеплення в зимових умовах експлуатації.

Всі вантажні шини Dunlop останнього покоління промарковані символом «M+S», а моделі Dunlop SP346 і Dunlop SP446 додатково забезпечені піктограмою 3PMSF, що відповідає найсуворішим вимогам Євросоюзу. Це означає, що вантажівки тих автопарків, які візьмуть на озброєння шини Dunlop SP346, SP446 і SP246, не попадуться в пастку непередбачуваних зимових умов.

Нові шини Dunlop SP346 (SP 346) для рульової вісі забезпечують більш високий пробіг і низьку витрату палива, ніж шини попереднього покоління Dunlop SP344, а також відмінну керованість і контроль в будь-яких умовах.

Ключем до високих зчіпних властивостей покришки на зимових дорогах є ламелі протектора Dunlop SP346, які значно глибше, ніж у SP344. Конструкція ламелей і частота їх розташування одночасно націлені на низький знос, високу продуктивність в зимовий період і на мокрих дорогах.

Щоб допомогти «оптимізувати експлуатаційні можливості техніки», де потрібна збільшена балансова вантажопідйомність, шини для рульової вісі Dunlop SP346 в деяких розмірах доступні у версії High Load (HL).

Модель Dunlop SP446 (SP 446) для ведучої вісі забезпечує більш високий пробіг і в той же час знижує споживання палива в порівнянні з попередницею SP444, а також гарантує відмінне зчеплення з дорогою в будь-яких погодних умовах.

Ключовою особливістю, яка дає переваги в продуктивності, є «дощова» форма основи ламелей, яка сприяє зниженню напруги навколо нижньої частини ламелей. Ще одна перевага цих ламелей особливої форми – надійність в регіональних умовах експлуатації. Розмір блоків протектора і ширина канавок призначені для підвищення жорсткості протектора і забезпечення більш високого пробігу і надійного зчеплення в умовах підвищеної вологості.

Нові шини Dunlop SP246 (SP 246) для осей вільного кочення будуть доступні в цьому році, але трохи пізніше, ніж покришки моделі Dunlop SP346 і Dunlop SP446. Вони будуть доступні в розмірах 385/55 R22.5 160 (158) і 385/65 R22.5 164 (158) в версії HL.

Протектори всіх нових вантажних шин Dunlop підлягають відновленню.

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *