Dunlop запускає абсолютно новий діапазон вантажних шин, які забезпечують більш високі ходові якості, ніж будь-коли раніше. Нова лінійка вантажних шин буде складатися з моделі Dunlop SP346 (SP 346) для рульової вісі, автопокришок для причепів Dunlop SP246 (SP 246), а також шин Dunlop SP446 (SP 446), призначених для експлуатації на ведучій вісі вантажних автомобілів.
Мало того, що це нове сімейство вантажних покришок преміум-класу пропонує на 10% вищий пробіг і підвищену економію палива в порівнянні з їх попередницями, шинами Dunlop SP344, Dunlop SP444 і Dunlop SP24, воно ще забезпечує надійне зчеплення в зимових умовах експлуатації.
Всі вантажні шини Dunlop останнього покоління промарковані символом «M+S», а моделі Dunlop SP346 і Dunlop SP446 додатково забезпечені піктограмою 3PMSF, що відповідає найсуворішим вимогам Євросоюзу. Це означає, що вантажівки тих автопарків, які візьмуть на озброєння шини Dunlop SP346, SP446 і SP246, не попадуться в пастку непередбачуваних зимових умов.
Нові шини Dunlop SP346 (SP 346) для рульової вісі забезпечують більш високий пробіг і низьку витрату палива, ніж шини попереднього покоління Dunlop SP344, а також відмінну керованість і контроль в будь-яких умовах.
Ключем до високих зчіпних властивостей покришки на зимових дорогах є ламелі протектора Dunlop SP346, які значно глибше, ніж у SP344. Конструкція ламелей і частота їх розташування одночасно націлені на низький знос, високу продуктивність в зимовий період і на мокрих дорогах.
Щоб допомогти «оптимізувати експлуатаційні можливості техніки», де потрібна збільшена балансова вантажопідйомність, шини для рульової вісі Dunlop SP346 в деяких розмірах доступні у версії High Load (HL).
Модель Dunlop SP446 (SP 446) для ведучої вісі забезпечує більш високий пробіг і в той же час знижує споживання палива в порівнянні з попередницею SP444, а також гарантує відмінне зчеплення з дорогою в будь-яких погодних умовах.
Ключовою особливістю, яка дає переваги в продуктивності, є «дощова» форма основи ламелей, яка сприяє зниженню напруги навколо нижньої частини ламелей. Ще одна перевага цих ламелей особливої форми – надійність в регіональних умовах експлуатації. Розмір блоків протектора і ширина канавок призначені для підвищення жорсткості протектора і забезпечення більш високого пробігу і надійного зчеплення в умовах підвищеної вологості.
Нові шини Dunlop SP246 (SP 246) для осей вільного кочення будуть доступні в цьому році, але трохи пізніше, ніж покришки моделі Dunlop SP346 і Dunlop SP446. Вони будуть доступні в розмірах 385/55 R22.5 160 (158) і 385/65 R22.5 164 (158) в версії HL.
Протектори всіх нових вантажних шин Dunlop підлягають відновленню.
Читайте також:
- Winter Maxx WM02 – нова пропозиція бренду Dunlop для зимових умов експлуатації
- Європа зустрічає новi шини Dunlop Grandtrek Ice02 та Dunlop SP Winter Ice02
- Компанія Sumitomo готується до японського запуску нових шин Dunlop Enasave EC204
- Sumitomo виводить на орбіту шини Dunlop SP Sport Maxx 050+
- Для європейцiв незабаром з’явиться можливiсть придбати новi шини Dunlop Winter Sport 5
- Поринь у літо з шинами Dunlop Sport Maxx RT2