Gislaved Nord*Frost 200 – нові бюджетні шини від Continental

Оскільки шведський бренд належить концерну Continental AG, то не дивно, що його нова зимова шина Gislaved Nord*Frost 200 використовує ряд рішень, що раніше застосовувалися в моделях від німецької компанії. Це дозволило істотно поліпшити більшість характеристик, забезпечивши перевагу над конкурентами.

Шини Gislaved Nord*Frost 200
Шини Gislaved Nord*Frost 200

Дана модель має асиметричний протектор. Крім розташування елементів він відрізняється їх зменшеними розмірами. Це дозволило істотно збільшити кількість блоків і разом з цим і чисельність високих різальних крайок. Найбільшу ефективність вони демонструють на засніжених дорогах, де ця шина відрізняється відмінною продуктивністю. У зв’язку з цим варто відзначити різноспрямоване розташування протекторних блоків, завдяки чому зчепленню на снігу надається ще велика надійність.

Безпека під час руху по льоду забезпечується за рахунок інших зчіпних крайок. У кожному блоці є спеціальні ламелі,що прорізаються на всю глибину протектора. Загальна чисельність таких мініатюрних елементів досягає декількох тисяч, і кожен з них при контакті з дорожньою поверхнею утворює гостру грань. Проникаючи крізь плівку води на льоду, вона дозволяє Gislaved NordFrost 200 чіплятися за мікронерівності на його поверхні.

Аналогічну функціональність мають і шипи, які були істотно поліпшені. Сталевий сердечник має багатокутну форму. За рахунок кількох додаткових граней істотно підвищується зчеплення на льоду. Крім того, форма якоря і посадкового місця шипа були оптимізовані таким чином, щоб сталевий елемент при контакті з дорожньою поверхнею залишався перпендикулярним до неї. Це також помітно покращує зчіпні властивості на зледенілих поверхнях.

Основні особливості Gislaved Nord Frost 200:

– протекторний малюнок з асиметричним дизайном ефективний на будь-яких зимових дорогах;

– велика кількість невеликих різноспрямованих блоків поліпшує зчеплення на снігу;

– стійкість до слешпленнінгу завдяки великим розмірам і розташуванню проти руху дренажних канавок;

– численні ламелі і шипи багатокутної форми забезпечують надійне зчеплення на льоду;

– ефективність при гальмуванні на будь-якому покритті за рахунок поперечного розташування блоків плечових зон;

– гумова суміш еластична при негативних температурах і не руйнується навіть при сильному нагріванні.

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *