Оскільки шведський бренд належить концерну Continental AG, то не дивно, що його нова зимова шина Gislaved Nord*Frost 200 використовує ряд рішень, що раніше застосовувалися в моделях від німецької компанії. Це дозволило істотно поліпшити більшість характеристик, забезпечивши перевагу над конкурентами.
Дана модель має асиметричний протектор. Крім розташування елементів він відрізняється їх зменшеними розмірами. Це дозволило істотно збільшити кількість блоків і разом з цим і чисельність високих різальних крайок. Найбільшу ефективність вони демонструють на засніжених дорогах, де ця шина відрізняється відмінною продуктивністю. У зв’язку з цим варто відзначити різноспрямоване розташування протекторних блоків, завдяки чому зчепленню на снігу надається ще велика надійність.
Безпека під час руху по льоду забезпечується за рахунок інших зчіпних крайок. У кожному блоці є спеціальні ламелі,що прорізаються на всю глибину протектора. Загальна чисельність таких мініатюрних елементів досягає декількох тисяч, і кожен з них при контакті з дорожньою поверхнею утворює гостру грань. Проникаючи крізь плівку води на льоду, вона дозволяє Gislaved NordFrost 200 чіплятися за мікронерівності на його поверхні.
Аналогічну функціональність мають і шипи, які були істотно поліпшені. Сталевий сердечник має багатокутну форму. За рахунок кількох додаткових граней істотно підвищується зчеплення на льоду. Крім того, форма якоря і посадкового місця шипа були оптимізовані таким чином, щоб сталевий елемент при контакті з дорожньою поверхнею залишався перпендикулярним до неї. Це також помітно покращує зчіпні властивості на зледенілих поверхнях.
Основні особливості Gislaved Nord Frost 200:
– протекторний малюнок з асиметричним дизайном ефективний на будь-яких зимових дорогах;
– велика кількість невеликих різноспрямованих блоків поліпшує зчеплення на снігу;
– стійкість до слешпленнінгу завдяки великим розмірам і розташуванню проти руху дренажних канавок;
– численні ламелі і шипи багатокутної форми забезпечують надійне зчеплення на льоду;
– ефективність при гальмуванні на будь-якому покритті за рахунок поперечного розташування блоків плечових зон;
– гумова суміш еластична при негативних температурах і не руйнується навіть при сильному нагріванні.
Читайте також:
- Торгова мережа Point S оголосила про старт продажів зимових шин свого приватного бренду
- General Tire виводить на ринок Європи зимові моделі Grabber Arctic і Altimax Arctic 12
- Bridgestone виводить на ринок нові шиповані шини сімейства Noranza 001
- Шини Continental WinterContact TS 860: Привіт з Гановеру
- На зміну моделі Observe G3-Ice компанія Toyo запускає шини Observe Ice-Freezer
- Шини Fulda Kristall Control HP2 – видатна продуктивність в зимових умовах