Керівництво японської компанії Sumitomo після того як розпався багаторічний альянс з Goodyear не стало впадати у відчай і лише трохи змінило свою тактику на ринку Європи: паралельно з посиленою розкруткою продукції торгової марки Falken (не в останню чергу за рахунок укладення нових контрактів з місцевими виробниками автомобілів) почалося активне просування шин основного бренду Sumitomo. Так, в літньому сезоні 2017 японські шинники всі ставки роблять на модель Sumitomo BC100.
Новинка випускається в 67 розмірах для колісних дисків від 13 до 19 дюймів з індексами швидкості T, H, V і W, що дозволяє її використовувати як на легкових автомобілях малого класу, так і на потужних транспортних засобах класу SUV.
Асиметричний 5-реберний малюнок протектора Sumitomo BC100, який, як каже технічний фахівець Агуми, дуже нагадує дизайн шин Falken Ziex ZE912, покликаний покращувати керованість в сухих умовах, сприяти швидкій евакуації води із зони контакту під час дощу і забезпечувати швидке ефективне гальмування при будь-яких погодних умовах літнього періоду.
Дренажна система шини, що складається з досить широких окружних каналів і вигнутих канавок в центральній частині протектора, попереджає раннє виникнення аквапланування, а двоокис кремнію (силіка) в складі гумового компаунда підвищує надійність адгезійних властивостей «Сумітомо БС100» на мокрій і сухій дорожній поверхні.
Читайте також:
- Шини Sumitomo BC100 і Sumitomo SL727 очолять запуск японського бренду в Європі
- Sumitomo запускає шини Falken Ziex ZE914F з оптимізованою гумовою сумішшю
- Sumitomo виводить на орбіту шини Dunlop SP Sport Maxx 050+
- Falken розширює портфель шин ультрависокої продуктивності
- Нова модель Falken Azenis FK510 набирає обертів
- Всесезонні шини Radar Dimax 4 Season з’являться на ринку Європи