Nokian Hakkapeliitta 9 SUV – шиповані спрямовані зимові шини, призначені для забезпечення максимального рівня безпеки автомобілів з високим центром тяжіння в суворих умовах експлуатації. Новинка зимового сезону 2017/2018, що відрізняється збалансованими характеристиками зчеплення і зносостійкістю.
Як не важко здогадатися, модель Nokian Hakkapeliitta 9 SUV – це істотно вдосконалений варіант шин Hakkapeliitta 8 SUV. На розробку нових покришок у виробників зазвичай йде років п’ять-шість, але не в цьому випадку. Зміна поколінь відбулася всього через три роки – ось що означає прагнення до досконалості і бажання концерну Nokian залишатися на лідируючих позиціях в розробках спеціалізованої зимової автогуми.
Основною перевагою шипованих зимових автошин для позашляховиків Hakkapeliitta 9 SUV, також, як і їх легкової версії Hakkapeliitta 9, є використання подвійного функціонального шипування, вперше застосованого до серійних «цивільних» автопокришок. Вносимо ясність: в обох моделях протектор шипуєтся двома видами «сталевих зубів» за принципом того, як це іноді робиться для спеціалізованої спортивної автогуми.
Різні за формою шипи протиковзання в різних частинах бігової доріжки є активною системою безпеки шин Нокіан Хаккапеліітта 9 Сав. По центру протектора розташовуються шипи з перпендикулярно орієнтованими твердосплавними вставками, які, відповідаючи за розгону-гальмівну динаміку, дозволяють моделі ефективно працювати в поздовжньому напрямку.
Другий тип шипів призначений для установки в плечових зонах спрямованого протектора. Він орієнтований на підвищення поперечних зчіпних властивостей шини на слизьких зимових поверхнях.
Запатентована концепція Eco Stud 9 забезпечує м’який, але надійний контакт з дорожнім полотном, знижує руйнівну вплив на асфальтове покриття і гарантує акустичний комфорт в салоні позашляховика.
Для підвищення зчеплення шин Hakkapeliitta 9 SUV зі снігом виробник оптимізував їх дизайн за рахунок впровадження спеціальних підсилювачів Snow Grip і Deep Snow Boosters.
Перші з них – це V-подібні виїмки в центральних блоках протектора, які створюють додаткові гострі кромки для більш щільного контакту зі снігом в будь-якому з напрямів. Другі включаються до роботи при пересуванні по глибокому снігу.
За стабільність управління відповідають міжблочні сполучні опори, які обмежують рухливість ламелей і підвищують їздовий комфорт.
Арамідні волокна, значно підсилили бічні стінки шин, підвищили їх зносостійкість – здатність протистояти порізам і ударам.
До складу «зеленої» гумової суміші SUV-моделі Nokian Hakkapeliitta 9 був включений унікальний біоматеріал Green ElastoProof, що підвищив еластичність протектора при низьких температурах. А додавання рапсового масла привело до підвищення стійкості гумового компаунда на розрив.