Hankook Ventus S1 evo 3 K127 – літні UHP-шини з асиметричним дизайном протектора, створені спеціально для прихильників швидкості, які володіють легковими автомобілями і позашляховиками. Шини характеризуються відмінною стійкістю на мокрій поверхні, швидкими і точними реакціями на повороти керма в сухих умовах, а також низькою витратою палива і малошумністю. Новинка літнього сезону 2019 року.
Шини Hankook Ventus S1 evo3 K127 (Хенкук Вентус Ес 1 Ево 3 Кей 127), перша інформація про які з’явилася в вересні 2018 року, прийшли на зміну моделі Hankook Ventus S1 evo2 K117. За заявами виробника, розробники зробили все, щоб шини третього покоління перевершили попередницю в надійності зчеплення з мокрим асфальтом, точності рульового управління і оптимізації витрати палива транспортним засобом, та зберегли при цьому високу стійкість до зношування Ventus S1 evo2.
Завдяки безперервним фундаментальним дослідженням компанії Hankook в моделі K127 використовується нове покоління інноваційних матеріалів. Інженери з компаундування південнокорейського шинного виробника оптимізували експлуатаційні характеристики Ventus S1 evo 3 в мокрих і сухих умовах за рахунок використання високоефективних природних смол в складі гумової суміші протектора.
Це не тільки збільшило рівень зчеплення Ventus S1evo3, але і дозволило підтримувати надійність контакту шини з дорожнім полотном в значно більшому діапазоні температур.
Використання при виробництві шин Hankook K127 Ventus S1 evo 3 високодисперсної силіки, а також застосування спеціальної технології змішування призвело до поліпшення розподілу полімерів і наповнювача гумової суміші, що в свою чергу спровокувало підвищення ефективності гальмування на мокрому асфальті і зменшення опору коченню.
Удосконалена гумова суміш бічних стінок моделі також сприяє зниженню опору коченню Ventus S1 evo 3 щонайменше на 2,5%.
Протектор
Тонка окружна канавка на зовнішній частині асиметричного протектора моделі нагадує візуальну особливість шин Ventus S1 evo першого покоління, говорить технічний фахівець Агуми. Ця «блокуюча» канавка в поєднанні з чотирма окружними каналами прискорює відведення води із зони контакту і підвищує опірність шини ефекту аквапланування, паралельно з тим збільшуючи зчеплення з мокрою дорожньою поверхнею, не викликаючи втрати продуктивності на сухому асфальті.
Так звані «гіперприскорювачі» (спеціальні скоси на центральних ребрах протектора) Hankook Ventus S1 evo3 K127 збільшують площу поверхні контакту під впливом навантажень і маневреність шини на високій швидкості. Перемички, що з’єднують блоки, підвищують жорсткість протектора і як наслідок точність управління в поворотах.
Брекерний шар, виконаний з арамідного композиту, зменшує небажаене зростання окружності кочення при високих і дуже високих швидкостях (300 км/год і більше) на 60% в порівнянні з традиційними тканинами на основі нейлону, що значно поліпшує керованість Hankook Ventus S1 evo 3 K127 і забезпечує більш тривалий термін служби завдяки більш низькому тепловиділенню.
Модель доступна не тільки в розмірах для легкових автомобілів, але і в версії з двошаровим каркасом, адаптованим під міські позашляховики. Такі шини називаються Ventus S1 evo 3 SUV K127A.