Nokian Hakkapeliitta R3 – представлені в січні 2018 року нешиповані зимові шини нордичного типу, до яких фінський виробник застосував інноваційну фірмову технологію Arctic Sense Grip, яка підвищила керованість і надійність зчеплення автогуми на льоду в порівнянні з моделлю попереднього покоління.
У модельному ряду нешипована Nokian Hakkapeliitta R3 замінить покришки Nokian Hakkapeliitta R2, котрі свого часу зміцнилися в статусі шин, які сприяють зниженню витрати палива транспортним засобом, що не раз було підтверджено високими результатами у всіляких порівняльних тестах. Виробник стверджує, що опір коченню Hakkapeliitta R3 нижче, ніж у літніх шин, а в порівнянні з моделлю другого покоління його вдалося зменшити на 5%.
Ключова особливість моделі Nokian Hakkapeliitta R3 (Нокіан Хаккапеліітта Ар 3) – це баланс між безпекою зимового водіння і комфортом. За рахунок відмінних поперечних і поздовжніх зчіпних властивостей в різних погодних умовах зимового періоду вона забезпечує високу впевненість за кермом. Обумовлено це застосуванням оптимізованого малюнка протектора і ряду технологій, які пройшли апробацію часом на інших зимових моделях Nokian.
Малюнок протектора шин Hakkapeliitta R3 вийшов більш агресивним, ніж у попередниці, з великою кількістю V-образних прорізів по обидва боки від центрального ребра жорсткості і більш густою сіткою ламелей. У поєднанні з морозостійкою і еластичною гумовою сумішшю протектора він гасить поштовхи і коливання, викликані дорожніми вибоїнами і колійністю.
Головною перевагою цієї легкової нешипованої моделлі варто визначити використання ультрасучасної концепції Arctic Sense Grip, яка виступає гарантом надійного сцеленія з «білими» дорогами і розчищених асфальтом, говорить технічний фахівець Агуми. Комфортне і точне управління – це результат об’єднання трьох інновацій: функціональних ламелей в центральній частині Nokian Hakkapeliitta R3, часток Cryo Crystal 3 і адаптивних блоків, які швидко реагують на зміни погодних умов.
З перевірених рішень варто відзначити ламелі-насоси, яких в «R3» стало істотно більше. Вони ефективно видаляють воду і талий сніг з плями контакту, тим самим забезпечуючи стабільне зчеплення з мокрою дорожньою поверхнею. Підвищує гальмівні властивості і розгінну динаміку шини в мокрих умовах мережа ламелей, яка огортає блоки плечових зон протектора.
Крім того, як і в моделі Nokian WR SUV 3, були застосовані так звані снігові кігті (Snow Claws). Вони ефективно працюють на пухкому снігу і інших м’яких рельєфах, тим самим збільшуючи «хватку» Nokian Hakkapeliitta R3.
Протектор моделі складається з двох шарів гуми. Жорсткий базовий забезпечує покришці стабільність управління, а ось більш м’який верхній сприяє підвищенню тяги і зносостійкості в будь-яких умовах експлуатації. Мікроскопічні кристали (частки Cryo Crystal 3), що вхідять в оновлений склад гумової суміші Hakkapeliitta R3, працюють подібно вбудованим шипам. Тому надійність зчеплення моделі з льодом як в поздовжньому, так і в поперечному напрямку не викликає сумнівів.
Рівномірний розподіл цих частинок в гумосуміші гарантує збереження високих зчіпних властивостей Nokian Hakkapeliitta R3 по міру зносу.
Дана модель випускається і в версії для міських позашляховиків – Nokian Hakkapeliitta R3 SUV. У новинках зимового сезону 2018/2019 у фінській шинної компанії значиться також модель Nokian WR SUV 4, призначена для використання в м’яких погодних умовах центрально-європейських країн.