Goodyear розробила третє покоління літніх шин ультрависокої продуктивності для автомобілів середнього і представницького класів. Шинам Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 притаманні короткий гальмівний шлях і хороші характеристики керованості, які забезпечують оптимальний контроль транспортного засобу на сухій і мокрій дорозі.
Більш 36000 інженерних годин було витрачено на вдосконалення моделі. Проведено більше 5000 тестів, 1200 випробувань на дорозі і 3800 випробувань на п’яти тестових полігонах в п’яти різних країнах, що в загальній складності «покрило» 330000 км. Тому шини Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 однозначно перевизначать характеристики покришок для спортивних автомобілів і потужних седанів, а також очікування від них водіїв.
Ключовою особливістю шин Eagle F1 Asymmetric 3 є технологія активного гальмування, що забезпечує збільшення площі контактної поверхні і короткий гальмівний шлях. Підвищенню керованості і зчеплення під час гальмування на мокрій і сухій дорозі сприяє спеціальний склад протектора з природними смолами. Нова посилена внутрішня конструкція гарантує точність реакцій на рульове управління, високу зносостійкість протектора і довговічність, хорошу маневреність і паливну економічність.
Продажі новинки почнуться вже в січні 2016 року, спочатку в семи типорозмірах, але до грудня 2016 року виробник має намір розширити асортиментний лист до 41 розміру, щоб в кінцевому підсумку по всіх позиціях замінити попередницю Eagle F1 Asymmetric 2. Посадочні діаметри моделі третього покоління варіюються в діапазоні 17-20 дюймів.
Читайте також:
- Шини Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV обрані для комплектації кросовера Jaguar E-PACE
- Шини Goodyear обрані в якості першої комплектації для нового Volkswagen Touareg
- Goodyear виводить на український ринок спортивні шини Eagle Sport
- Кіт у мішку NAIAS: шини Michelin Pilot Sport All-Season 3+
- Goodyear запускає друге покоління шин Assurance TripleMax
- Безпека без компромісів: Continental представила шини PremiumContact 6