Cooper Zeon 4XS Sport – шини, якi допомогав розробляти сам Девід Култхард

Другою жовтневою новинкою європейського підрозділу Cooper Tyre стала модель Cooper Zeon 4XS Sport, призначена для великих і середньорозмірних позашляховиків. Шина обіцяє відмінне зчеплення з дорогою в літній період і легку стабільну керованість.Cooper Zeon 4XS Sport

Шини Cooper Zeon 4XS Sport покликані замінити популярні моделі Cooper Zeon 4XS і Cooper Zeon XSTa. Асиметричний малюнок протектора «спортсменки» спеціально розроблений, щоб поратися з вагою великих позашляховиків.

Великий внесок у розробку шин Cooper Zeon 4XS Sport вніс посол бренду Девід Култхард, який на трасі Vallelunga (Італія) тестував прототипи моделі на кожному з етапів її розробки. Думка Култхарда допомогла інженерам Cooper визначитися з остаточною конструкцією шини і гумовим компаундом протектора.

У вологих умовах широкі кільцеві канавки протектора Zeon 4XS Sport ефективно очищають пляму контакту шини з дорожнім полотном від води, в результаті чого зменшується ризик виникнення аквапланування і підвищується зчеплення на мокрій дорозі. Безперервне центральне ребро покращує реакції на рульове управління та інформативність. Різнорозмірні шашки протектора сприяють зменшенню гармонійного шуму, а скошені краї окремих блоків протектора не тільки запобігають нерівномірному зносу, але й зменшують шум, що генерується при контакті Cooper Zeon 4XS Sport з дорогою.

Шини Zeon 4XS Sport мають численні 3D-ламелі, які сприяють швидшому нагріванню протектора і забезпеченню підвищеного зчеплення на мокрій дорозі. Крім того, вони допомагають контролювати кількість виділеної теплової енергії і підвищувати стійкість блоків протектора для стабільної керованості на сухій дорожній поверхні.

Cooper Zeon Sport 4XS може похвалитися численними передовими технологічними особливостями і перевагами, в тому числі і шумоізоляційної конструкцією, представленої невеликими поглибленнями в канавках протектора, що дозволяють розбивати шум, генерований під час кочення. Легковагість цієї конструкції забезпечує зниження опору коченню і поліпшення реакцій на рульове управління, а нова гумова суміш протектора сприяє посиленню зчіпних властивостей покришки.

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *