Nokian WR G4 (WRG4)

Шини Nokian WR G4
Фото і опис

Nokian WR G4 – створене спеціально для ринку Північної Америки четверте покоління всесезонних шин, яке характеризується хорошим зчепленням з розпеченим спекою асфальтом, стійкістю до ефекту аквапланування, гарною поведінкою на снігу, а також стабільністю управління і швидким гальмуванням при різних погодних умовах.

Шини 2018 року Nokian WR G4 (Нокіан Дабл-Ю Ар Джі 4) – це екологічно чиста продукція преміум-класу, в якій використовуються запатентовані фінським виробником технології, що гарантують надійну функціональність шин в типових погодних умовах Північної Америки.

Принцип роботи технології Coanda
Принцип роботи технології Coanda

В першу чергу мова йде про технологію, засновану на ефекті Коанда, і пір’яні агресивні канавки Blade Grooves, які істотно прискорюють водовідведення із зони контакту, підвищують опірність шини до аквапланування і її стійкість на мокрій дорожній поверхні.

Згадаємо також захоплюючі сніг кігті Snow Claws, що відповідають за безпеку пересування на зимових покриттях, тривимірну систему ламелізаціі Centipede Siping, що дозволяє шині ефективно працювати у всіх напрямках при наявності снігу і сльоти на дорогах, і розташовані поперечно до напрямку руху ламелі (Functional Performance Siping), які підсилюють зчеплення автогуми і чутливість керма.

Снігові кігті Snow Claws
Снігові кігті Snow Claws

Всепогодна гумова суміш Nokian WRG4 забезпечує додаткове зчеплення і продовжує термін служби протектора.

Ламелі-«стоноги» (технологія Centipede Siping)
Ламелі-«стоноги» (технологія Centipede Siping)

Використання гуми спеціального складу між бічними стінками і протектором моделі (технологія Silent Sidewall), попереджає передачу шуму і вібрацій на обід і в салон автомобіля, що робить проведення часу за кермом більш комфортним і приємним.

Система амортизації Silent Sidewall
Система амортизації Silent Sidewall

У модельному ряду шини Nokian WR G4 замінять всесезонні покришки WR G3, які європейцям знайомі як зимові, призначені для використання  в м’яких погодних умовах. Більш того, тут також варто відзначити, що малюнок протектора шин WR G4 запозичений у моделі Nokian WR A4, зазначає технічний фахівець Агуми, яка з 2016 року доступна на ринках країн Центральної Європи як зимова фрикційна авторезина.

Функціональні ламелі (Functional Performance Siping), що підвищують загальну продуктивність шини
Функціональні ламелі (Functional Performance Siping), що підвищують загальну продуктивність шини

При цьому не зайвим буде уточнити, що модель-попередниця Nokian WR G4 випускалася з двома варіантами малюнка протектора, які дісталися їй «у спадок» від шин Nokian WR A3 (асиметричний) і Nokian WR D3 (симетричний спрямований). Чи спіткає така ж доля всесезону модель четвертого покоління поки що невідомо, так само як і те, чи з’явиться її модифікація для автомобілів з високим центром тяжіння під назвою Nokian WR G4 SUV (по аналогії з Nokian WR G3 SUV). Останнє, швидше за все, лише питання часу.

За заявами шинного виробника, шини Nokian WR G4 були протестовані як на полігоні Nokian в Фінляндії, так і на тестових доріжках Німеччини та Іспанії. Випробування на знос протектора були проведені в США.

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *