Шинний бренд Marshal поповнився кількома новими моделями

Marshal Tyres – бренд, що належить корейській компанії Kumho Tyre, має агресивну стратегію щодо розширення в регіоні MENA (Middle East & North Africa – Близький Схід і Північна Африка). Під неї було створено низку нових товарів, презентація яких відбулася на виставці Automechanika в Дубаї (ОАЕ). Це моделі Marshal KRA50, Marshal Road Venture MT51, Marshal Road Venture AT51, Marshal MU12 і Marshal MH12.

Marshal на шоу Automechanika-2016

Біглі відомості, що стосуються нових шин, полягають в наступному:

• Marshal KRA50 – шини для для всіх позицій осей вантажівок і автобусів, які за рахунок використання нової протекторної суміші здатні запропонувати більш тривалий пробіг. Технологія ICOS, застосовувана в шинах цієї моделі, забезпечила високу міцність конструкції каркасу.

• Marshal Road Venture MT51 – шини, які ідеально підходять для використання за межами мощених доріг і забезпечують хорошу комфортність ходу на асфальті. Характеризуються здатністю до швидкого і якісного самоочищення від каменів і бруду. А за здатність знижувати резонансний шум без шкоди для позашляхових властивостей дана модель є володаркою нагороди конкурсу дизайну Red Dot.

• Marshal Road Venture AT51 – всюдихідні шини для легких вантажівок, відмінною рисою яких є ефективне гальмування, підвищена прохідність на пересіченій місцевості, висока зносостійкість і відмінна позашляхова тяга.

• Marshal MU12 – всесезона модель ультра-високої продуктивності (UHP), яка орієнтована на забезпечення максимальної стабільності і продуктивності при високих швидкостях. Відрізняється спеціальним складом гумової суміші протектора, який поліпшує зчіпні властивості покришки на мокрій дорозі. Доступна в 49 розмірах.

• Marshal MH12 – високопродуктивні літні шини, що забезпечують відмінну курсову стійкість на високих швидкостях. Вони мають оптимізований профіль протектора і чотири широкі канавки для високої стійкості до аквапланування.

Керуючий директор Varga Trading – авторизованого дилера Marshal Tyres в регіоні MENA, Аліреза Моареф (Alireza Moaref), сказав: «Компанія Kumho присутня в регіоні на протязі вже більше 30 років і настав час піднімати наші маркетингові зусилля на наступний рівень. З введенням нових моделей і розмірів ми зможемо запропонувати більш широкий асортимент продукції, який забезпечить збыльшення нашої частки участі на ринку у всіх сегментах. Нові шини Marshal – це відправна точка для нашого агресивного плану розширення на близькосхідному ринку».

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *